DVODNEVNI SEMINAR POSLOVNE, PISANE KOMUNIKACIJE

(na srpskom i engleskom jeziku)

 

Kome je namenjen seminar?

– Studentima završnih godina svih fakulteta, početnicima u poslu, ljudima koji često komuniciraju putem elektronske pošte, menadžerima svih profila, kao i onima kojima je cilj da i pisanim putem informišu/ubede drugu stranu ili prodaju određeni proizvod/uslugu.

Zašto ne onlajn obuka, kada već toliko toga u vezi sa temom može da se pronađe na internetu?

– U dva klika možete da saznate kako izgleda struktura poslovnog mejla, kako da započnete i kako da ga završite. Saznaćete koje greške je potrebno da izbegnete i još dosta korisnih, opštih pravila.

Da li ćete nakon toga zaista uspeti da ispunite cilj koji želite da postignete, da informišete, da ubedite, da prodate…? Kako ćete odabrati ton poslovnog pisama i kako ćete ga prilagoditi osobi sa kojom vodite pisanu komunikaciju?

Na našem seminaru već PRVOG DANA pisaćemo zajedno izveštaje, formalne mejlove i saopštenja za medije. Ono što napišete odmah ćemo ispravljati i vežbati do konačne forme. Radićemo na tonu vašeg pisma, naučićete KOJE SU ODLIKE DOBROG STILA i kako da i vi pišete informativno, ali na jasan i koncizan način, sažeto, ali i dovoljno ubedljivo. Vežbaćete da pišete razumljivo i prilagođeno ciljevima i osobama sa kojima komunicirate, njihovim komunikacionim stilovima i navikama.

Teme koje ćemo obrađivati:

  • Unapređivanje veština pisanja vežbajući različite forme: poslovna pisma, mejlovi, izveštaji, saopštenja za medije…
  • Postavljanje jasnih ciljeva (sakupljanje informacija i organizacija informacija)
  • Razmatranje i napredno korišćenje jezičkih komponenata: stil, vokabular, gramatika, naglašavanje…
  • Pisanje skica i njihovo procenjivanje, menjanje…
  • Zajednički dolazak do krajnje verzije

DRUGOG DANA savladaćete osnovnu poslovnu korespodenciju na engleskom jeziku, naučićete različite forme pisane komunikacije i videćete koje su razlike u odnosu na pisanu komunikaciju na srpskom jeziku. Nećete više morati da razmišljate kako da se nekome obratite, jer ćete naučićete osnovne pojmove poslovne komunikacije.

Teme koje ćemo obrađivati:

Practice writing skills through different forms such as letters / e-mails, reports and memos

– Writing process consists of several steps:

  • Establish goals and aims (set the objective, collect information, organize)
  • Consider the reader
  • Choose the language (style, clarity, tone, vocabulary, grammar)
  • Draft (review, evaluate)
  • Final version.

Sve ovo što smo pomenuli jeste ono što se vežba na primerima i zato nije dovoljan internet, već predavač sa dosta iskustva.

Ko su naši predavači?  

– Stručnjaci iz različitih oblasti (komunikologija, filologija, odnosi s javnošću, digitalni marketing…), sa dosta iskustva u svom poslu.

Dinamika seminara i cena?

–  Seminar će biti održan 16. i 17. juna  (10h do 14:30h), u prostorijama Škole jezika „Đuro Salaj“ i Centra za obrazovanje „Đuro Salaj“, u Nemanjinoj 28 (Slavija, Beograd).

Cena sa popustom za studente (uz indeks)- 2.500 dinara

Cena sa popustom za zaposlene- 5.000 dinara

Broj mesta je ograničen zato što želimo da radite u malim grupama i time dobijete više vremena za vežbanje. Upis je u toku!